Wednesday, February 20, 2013

death is nearer


selawat sekejap.
allahumma solli 'ala Muhammad wa alihi Muhammad

zikrullah sebentar.
Subhanallah, walhamdulillah, wa la ilaha illa Allah,
 Allahu Akbar!

-----

ehem~
lame tak tulis, awkward sekejap :p hee. nak tulis ape pun tak tahu ne. emm, peristiwa yang berlaku sehari-hari, banyak sangat berlaku. tak mampu nak tulis. gembira, sedih, penat, sibuk dan yang macam nak tercabut jantung pun ada. malaslah nak cerita. sampai rasa dah tak ade hati nak rasa sesuatu. semuanya macam hambar je~ hambar~

ehem~
nak kata yang aku terbukak satu blog ni. seorang student di Egypt. aku tak kenal dia. aku kenal kakak dia. roomate aku dulu, sekarang dia masuk Gombak dah. cerita yang dia cerita tu ikhlas sangat. jujur. niatnya betul. hikmahnya penuh. seganlah nak menulis semula di sini lepas baca karangan hebat macam tu (tiba-tiba). 

tak percaya? bacalah sendiri!  
aku sertakan linknya, jom baca! 


cuma...
aku rindu adik-beradik 502 aku yang dululah~
dengan harapan, liqa' kite akan jadi. tahu, kita merancang, Allah juga merancang. semoga rancangan kite seiring rancangan Allah. Allahu Rabbi, redhailah perancangan kami. qabulkanlah. ameen~

cita-cita!
dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani


saat ini hati sedang sakit.
perlu diubat.
Allah, rindunya aku nikmat itu.
permudahkanlah~

-----

Hayat! o.O
masa ade 24jam, semua ade due date
merancanglah
xmo ikut kepala je
schedule+hayat?
erk~
astaghfirullah

-----

time is precious!
come on hayat! death is nearer...
everything gonna be just fine!
smile 
^^


  

No comments:

Post a Comment