Wednesday, June 19, 2013

Menyesal?

Ada beberapa perkara dalam hidup ni yang ada dua pilihan padanya. Perlu jawab ya atau tidak. Continue or stop. Yamin aw yasar wa ghairiha.

Hmmm, ada beberapa titik kehidupan dalam `hayat terindah yang perlu aku lalui. Samalah macam orang lain, titik tu penentu kita nak menghala ke arah yang mana satu. Apapun, yg penting hidup perlu diteruskan. Jangan pandang belakang. Erk~ kadang2 perlu jugak ;))

Nak dijadikan cerita, menyesalkah aku dalam pilihan yg aku lakukan?

#1 menyesal ke ambik bidang arab ni?
#2 menyesal ke participate dlm mcm2 society?
#3 menyesal ke tidur dalam kelas bmw tu?
#4 menyesal ke tak struggle study dr awal?
#5 menyesal ke dgn hal yg lagi satu tu? Erk~

Ahhhh! Persetankan semua itu :3
Ehhh, terkasar bahasa pulak. Hihi...

Kalau betullah cinta bahasa indah ini, kenapa main2 waktu belajar? Kalau betullah jihad fi sabilillah, kenapa tidur dalam kelas? Kalau betullah sibuk sangat dengan aktiviti society, kenapa ahli tertinggi society 4flat? Kalau betullah nak 4flat, kenapa tak serius study? Kalau betullah dah buat keputusan tu, kenapa fikir lagi? Menyesal ke?

Hmmm, jadikan hari ini lebih baik dari semalam. Allah, lemah sungguh diri ini. Hanya Engkau yg mampu beri kekuatan. Allah, tuntuni aku.

--------

Buat dirinya yg tak pernah pun tahu kewujudan `hayat terindah dan takkan pernah baca pun, hehe.

Mahu kata terima kasih untuk segalanya. Dari starting kita kenal waktu form2 dan kenakalan kita starting form3, drag lima tahun kemudian, aku mintak maaf untuk tempoh yg lama tu. Hati aku yg sentiasa bolak-balik, yg semakin lama semakin heartless, lebih baik hentikan semuanya sebelum ramai yg terluka.

Sekali pun aku tak pernah tujukan tulisan di sini untuk kau, betapa istimewanya kau aku jadikan. *tipu* hihi. Tapi sungguh, u own a piece of my heart. Nevertheless, i know u'll succeed here n hereafter, may Allah bless u throughout your journey being a successful pious doctor n mukmin. All the promises, insyaAllah if i have that much time. I'm sorry for everything, n sorry i've something that u'll only know later. Hope u'll not that hurt that day. InsyaAllah. Pray for our own journey. Fly high up to the sky, i'll be down here watching u n other stars up there. Of course, i'm smiling. No regret. Hiks.

Mommy, kakwa, umie, ana, ain..
Sorry i cant tell this now. Dunno when i've the courage to tell u that. Emm, raya maybe? Hihi..

----------

Telling u what?
Yayy!!!! I like this way!!!! No more no more no more !!!! Ermmm, if u know what i mean :3

#childishButSeriousMatter

#pray4ummah

No comments:

Post a Comment