Wednesday, August 21, 2013

Big Problem !



perasan banyak kali dah ni
dah jumpa dah masalah terbesar gua

-----

tiga tahun lepaskan,
aku duduk dalam dewan Seri Gemilang
SPM
Bismillah
dan segala benda yang boleh dibaca aku baca lah kan
toleh kanan kiri
semua tadah tangan tawakal pada Dia
pandang kertas
bukak penutup pen
hiarghhh!

pulun habis lah kan jawab semua tuu
nak pecah gak ahh kepala
lagi2 physics
OMG
macam tak pernah belajar kadang2
*tipu*

pernah je cuma kefahaman itu yang penting
penting sebab kita akan apply dia
bukan hafal teori

okay, cukup dah kot cerita masa lalu
tak awesome mana tuuu

masalah aku sekarang ni ..

selalu salah faham soalan atau statement manusia

bertandang raya rumah orang
soalan apa tah dia tanya
aku try jawab sehabis baik
siap fikir sambil berkerut-kerut lagi dahi

akhirnya ..

"Sebenarnya soalan macam mana tadi? tak pandai nak jawab."

krik krik krik

------------------------

mood menyanyi lagu Sheila On 7
entah, tetibe muncul dalam kepala

"aku berhenti berharap. dan menunggu datang gelap. sampai nanti suatu saat. tak ada cintaku dapat"


 tak ada cinta ?
zulumat tuu.. pergi kat nawwar..
nahhh, cinta Dia ada

No comments:

Post a Comment