Tuesday, August 13, 2013

lo siento amigo !



kau ingat tak ni?



setahun yang lalu lebih kurang

dan 

hari ni..

13 August 2013
sekali lagi aku nak mintak maaf

Allah
serius sedih sebenarnya
teramat sangat bila ada certain ayat-ayat yang menyentap kot
bila kau macam menyesal gila sebab kawan dengan aku
sampai serapat sekarang
aduhhh
sakit gak ahhh rasa dia
lupa pulak hati gua tak kuat mana
hewhew

lepastu kan
lagi2 bila kata taknak kawan dah
astaghfirullah

honestly
sejujurnya dari hati

tak pernah nangis sebab hilang boyfriend
nangis gila2 sebab hilang kawan

gila ke taknak kawan dah?
boleh terjun laut gua

ceiyhhh, masih ada iman ^^

tapikan
kau salah-satu yang terindah dalam hidup
setelah keluarga
and my lovely roomates

apa yang kau kata pada malam
12 August tuuu
akan gua ingat sampai mati
lu doakan gua kalau gua pergi dulu
kalau-kalau
kalau je
kerbau pun boleh panjat pokok
eheh

satu je harapan gua
lu dengan gua kawan macam biasa
macam selalu

masa depan kita tak tahu
kalau 
kalau lagi
ehem
kalau kau rasa kau nak pergi
tunggu aku mati dululah

choiiiiii !

--------------

hati aku tak kuat mana
betul..

percayalah..
tak sekuat dia yang di timur tu
tak sekuat kau yang gila2 tu

jadi...
sahabat..
terima kasih untuk segalanya
mintak maaf banyak2 yang teramat sangat
bukan setakat sepuluh jari je ni
sepuluh jari kaki
jari-jari kau sekali aku susun
nak mintak maaf punya pasal
hehe

kalau tahun lepas aku bagi gambar tangan tuh
kali ni aku bagi ...



*google translate*
mihihi



No comments:

Post a Comment