Wednesday, June 20, 2012

aku jatuh cinta !!!!!

jauh di satu sudut hati ini, ada rase kagum melingkari. 
detik demi detik yang berlalu, entah mengapa semakin berat perasaan itu. 
one day~!
ah! aku jatuh cinta~! benar!!!
perubahan itu semakin dirasai setelah bersama dengannya saban hari
menempuh sisa-sisa hidup dengannya
tenang; mungkin itu yang dirasai
sungguh aku sudah jatuh cinta padanya
bagai tersentuh saat aku mengakuinya
wahai KAU yang aku cintai
cintai aku
tuntuni aku untuk menggapai redha Dia
Dia yang lebih aku cintai
cinta sepenuh hati 

al-Quran itu pengubat jiwa, Rasulullah saw itu penenang hati
bahasanya, اللغة العربية yang aku mula jatuh cinta padanya
tapi, semuanya sekali lagi, Dia yang menguasai
dan cinta itu semuanya kembali pada-Nya yang Maha Kuasa 

No comments:

Post a Comment