Tuesday, June 19, 2012

kerana; Dia dan dia

‎`sahabat pesan; wa iza maridhtu fahuwa yashfin ♥ sy twu Allah sayang sy sebab tu Dia bagi; semoga sy menjadi hamba-Nya yang beriman dan bertakwa :) ♥ allahumma amin~ — at semoga Allah redha :).


saya sayang sahabat saya tu sebab dia selalu ingatkan bila saya jatuh
Allah hantar dia pada diri saya yang serba kekurangan ne; memang banyak hikmahnya
saya bahagia bila dia berkata-kata
macam mutiara lagaknya
sebutir-sebutir saya ingat
saya takut Allah marah saya kerana saya kurang menjaga
tapi saya senang ingat pesanan dia sebab direct and terus tertusuk di hati ini
tidak berayat bunga; hanya ayat al-Quran atau secebis hadith
hujung pangkalnya; Allah jua yang menenangkan dan menggembirakan
terima kasih Allah; terima kasih :)

No comments:

Post a Comment