Thursday, May 9, 2013

Sayap Putih


ada satu saat langkahan tu terlalu laju sampaikan tak mampu langkahan ini mengejar
saat langkahan itu terlalu terkedepan langkahan ini semakin lelah
kemudian terhenti lalu berada di dunia sendiri
ahh aku sendiri !
melihat sekeliling yang mula memerhati
memerhati yang aku sedang sendiri

cahaya biru menyala tiba-tiba
bunyi-bunyian menerpa, aku pergi dekat kepadanya
Allah.. itu dia~
seperti sayap putih lagaknya
membawa pergi segala keresahan
membawa senyuman dan kesenangan

----------------------

sekurang-kurangnya aku tahu, kau sentiasa ada
walaupun aku tahu kau di sana dan aku di sini
terima kasih sayap putih

----------------------

*menari-nari*
tangan ke kanan tangan ke kiri
lenggokkan kepala hentakkan kaki
angkat tangan kanan
pegang tangan kiri
entah apa aku merepek ni
cukuplah tu menaip

-____-"

No comments:

Post a Comment