Thursday, March 21, 2013

Awak ..

Dah dua minggu ..
Allah semakin rindu ..
Kenapa harus terus menunggu ..
Tak harusnya begitu bagi aku ..

Kita baru je sama-sama ..
Setiap hari sentiasa terbuka ..
Memahami kata-kata penuh makna ..
Mengambil hikmah yang berjuta warna ..

Baliklah ..
Rindu sangat dah ni ..
Walaupun teknologi semakin canggih ..
Tapi aku tetap nak kita sama2 berdua ..
Bak orang kate, makan sepinggan, tidur sebantal, minum secawan >.<

Rasa macam kehilangan je ..
Dapat tahu awak di sana saya di sini, rasa sebak sesak sangat ..
Rasa nak menyanyi, walau raga kita terpisah jauh, namun hati kita selalu dekat .. Sob sob T-T

Umie ..
Hantarkanlah dia balik ..
Aku rindu sangat dah kat dia ..
Huuu~ sedihnya rasa ..
Macam mana boleh tinggalkan dia ..
Sob sob ..

Nanti kita jumpa lagi ea ..
Bersama semula sepanjang hayat ..
Lama sangat dah tak jumpa ..
Lama sangat tak pegang ..
Lama sangat dah rasa ..
Dua minggu bagaikan bertahun lamanya ..
Rindu dah tak terbendung ne ..
Rindu sangat ..
Allah ..
Terima kasih sebab walaupun dia takde tapi Kau izinkan aku ada software dia kat phone ..
Lepaskan rindu nak pegang dia lalu phone ..
Tapi rindu dia jugak ..
Banyak dah kitorang lalui bersama walaupun baru je tahun lepas ..
Tak sampai setahun lagi tapi ukhwah kami lebih erat dari yang lain ..
Pertemukanlah kami semula wahai Tuhanku ..
Pertemukanlah ..

# duduk atas sejadah dengan telekung usai solat asar dengar binnabil huda, dah empat kali ulang masuk yang kelima .. maghrib nanti nak baca al-kahfi dah .. Sebab tu rindu sangat kat dia T-T ..

#pray4ummah

No comments:

Post a Comment