Saturday, March 16, 2013

Tuhan, jagakan dia

Aku rindu seseorang.
Walaupun dia tak kenal aku, tak kisahlah~ aku rindu dia jugak.
Aku suka sangat kat dia !
Tak tahulah kenapa.
Pertama kali pandang dia, jatuh hati terus. Hehe.

Dia...
Wallahi.. Dia sangat cantik.
MasyaAllah ciptaan Allah yang sungguh sempurna :))
Wallahi.. Dia perelokkan dirinya dengan akhlak yang cantik
Buatkan dia lebih cantik dari mawar :))

Aku..
Suka puji dia :))
Sebab dia sangat cantik. Hehe.
Tak sabar nak tengok anak dia~
Sama excited nak tunggu anak Akhi Hilal Asyraf neh. :DD
Semoga Allah melindungi insan2 ini, yang secara zahirnya mereka tak kenal pun aku, tapi dari mereka aku temui sesuatu yang lebih bernilai dari permata mahupun mutiara.

Wahai kakak yang cantik :)
Lama tak stalk facebook. Hehe
Semoga akak sihat sentiasa di bawah rahmat Allah. Dilindungi Allah sentiasa, dikasihi dan disayangi makhluk sekalian alam, bahagia dunia dan akhirat. Allahumma ameen~

# katanya, kalau kita doakan seseorang tanpa pengetahuannya, doa tersebut akan dimakbulkan. Ameen ameen Ya Rabb :))

# Tuhan, jagakan dia.

*~*~*~*~*~*~*~*~*

The last birthday wishes,

خير الناس من طال عمره وحسن عمله .

- al-Tirmizi, Hakim dll .

:)) insyaAllah, usaha ke arah itu ! Ganbatte !

*~*~*~*~*~*~*~*~*

#pray4ummah

No comments:

Post a Comment