Thursday, December 6, 2012

Tragedi Disember

Hari ahad yg lalu, ada buat meeting. Aku ingat lg yg Assistant head tu nak bg message hari isnin. Kitorang yg ikut meeting tu mengiyakan jelah.

Hari selasa dalam jam 3 petang, aku whatsapp dengan kawan tepuk tampar aku time sekolah yg kini nun jauh di kelantan. Dia cakap 'susah tol nak contact kau tiii'. O.o yeke?

Habis whatsapp bagai, aku pun pegilah mencuci pinggan mangkuk kat dapur, kemudian masuk bilik. Aku bukaklah facebook kejap.

Hamek kau!

Kawan aku tegur 'salam, woittt kau letak kat mane hp kau ......' (ayat sebenar tak ingat)

Masa tu jugak aku berlari g carik hp kat mane -_-" nasib baik wujud~ haihhh~ pulak dah ada message dari A.Head, siap mention 'this is very important'. Gelabah jugak aku waktu tu, siap tanye adik, 'hari ne bpe hari bulan?'

Kawan aku kate, 'susah betollah ade awek yg pelupe n malas pegang phone ne' -____- ok fine~

Dari hari ahad sebenarnya aku tak tengok phone. Malas. Tak teringin nak tengok pun. Credit pun dah lamaaaaaa expired. Haha!

Handphone tu sangat penting ke?

Tahu tak? Penggunaan handphone ne menyebabkan kematian lebah. (En. Ismail Chong yg cakap, dia takde phone pun)

Siapa dia? Beliau ialah org yg susun buku study circle tuu. Sangat ermm sangat linguistic orgnya dan penuh analogi. Best! ^^

Buat Hayati tersayang, jaga kepala elok2. Banyak dah terlupa buat sesuatu. Nasib baik air yg dijerang tu haiqal tutup api -_-" Allahu Akbar! Cemano ne hayat?

#pray4ourselves #pray4ummah

No comments:

Post a Comment