Monday, November 12, 2012

Praise Him days n night :)

Selamat pagi dunia ^^ hai burung! Hati2 terbang. Hai semua!

Sebenarnya download blogger kat phone malam tadi :D tu yg excited terlebih. Hehehe.

Menulis kat sini suka sangat :D walaupun entah ape2 je kan. Like a diary like a diary~

Alhamdulillah semester lepas Allah izinkan aku untuk melepasi segala rintangan dan dugaan belajar sambil bekerja bersama fscc dan frc dengan jayanya! Waktu yg sgt banyak dihabiskan bersama family fscc dan frc VS waktu yg sgt sedikit untuk study sendiri.

Semester lepas jugak paling kerap aku online. Teruk --' sebenarnya ada kerja. Cehh~ berapa percent je kejenya. Tapi online 24hours tak bermakna tak study kan. Bila study, itu masa yg sgt berharga! So kenala focus, fahamkan dan terangkan kat org lain. Xmo sorang2 mcm katak bwh tempurung :p *dulu2

Waktu revision itu sangat terhad bg aku. Tengah2 study tibe2 teringat job. Arghhh! Tension kadang2. Tapi stress itu macam catalyst! Sbb kite akan siapkan kerja dengan lebih cepat :D

Pelbagai ragam yg berlaku semester lepas. Lagi2 waktu final exam :') final paper ialah introduction to human science. Aku masuk dewan al-Malik Faisal tu dahlah lambat. Bukan sebab bangun lambat tp sebab aku pergi SDD settlekan kerja fscc sebelum cuti bermula ^^v

Waktu exam tu aku cuma dapat jawab sikit je. Banyak gilaaaaaaaaa kosong --' aku blur kot waktu tu. Jantung aku laju sangat. Aku tengok keliling, semua tekun menulis. Aku nak tulis ape??? Sedih :'(

Aku risau sesangat. Jadi aku perahlah otak ne, aku tak ingat langsung ape yg aku baca. Jadi aku mintak kat ALLAH dgn sungguh2 "ihdinas siratal mustaqim". Aku hentam je semua tuu.

Sebelah kanan aku ade sorang brother, sebelah kiri aku pulak sister, sister dan sister. Keempat2 org ne keluar awal!!! Terkapai-kapai aku jawab sengsorang kat situ. Tawakal sangat.

Aku ingat lagi, Sharif pusing belakang masa dah tamat masa. Dia buat isyarat 'mcm mane? Ok?'... Aku geleng kepala. Mcm nak nangis :'(( sob2

Keluar dewan, semua riang gembira, aku senyum je kat semua org. Konon2 dpt jwblah *_* balik bilik aku p mintak maaf dengan roomate HS gara2 tak dpt jwb.

Masa dapat tahu result hari jumaat aku gelabah gilaa. Taknak tengok result! So, aku tak tngok ponn. Mlm tu aku nangis sbb takut sangat. Lepas tu aku mintak kat Allah supaya jadikan aku org yg bersyukur dgn apa yg Dia bg. Hari sabtu konon2 nak p mcd nak online. Cita2 lebih, aku dok kat rumah riang gumbira bersama keluarga.

Akhirnya hari ahad aku tengok result, alhamdulillah aku besyukur dengan apa yg dia bagi :')) terima kasih Allah~

No comments:

Post a Comment