Sunday, September 23, 2012

Hayat Terindah!

tidak berharap untuk masa kembali semula kerana yg semalam harus ditinggalkan, hari ini harus lebih baik dari semalam dan esok aku akan berkata yang sama.. ♥

tapi aku rindu kau, rindu saat2 itu, dan maafkan aku kerana aku tak sempurna~

sampai satu saat nanti aku tahu kita akan kembali macam dulu.. maaf sangat.. aku tahu kau tunggu aku kan? aku minta maaf..

aku tak dapat nak balas permintaan kau.. aku bukan dua puluh tiga jam tambah satu jam sibuk dengan perihal aku.. segala kerjaan aku itu ada limitasinya, ada durasinya.. cumaaaa~

entahlah aku cuma belum biasa dengan diri yang seperti ini.. aku lemah.. setelah siap segalanya, aku akan rehatkan diri, tidur dan malas nak berkata-kata.. pandang yang lain "slack" je.. ibarat "don't talk to me!"

semua benda jadi malas nak buat, baju malas nak basuh, dah basuh malas nak sidai, dah sidai malas nak angkat, dah angkat malas nak lipat~ bla bla bla~ sampaikan katil aku dah jadi macam gua gara2 semua baju aku sangkut kat situ.. membuatkan aku lebih nyenyak untuk tidur dalam tu :D 

aku bila dah penat jadi manusia semalas-malasnya.. sampaikan aku sanggup ponteng kelas @.@ kawan2 aku semua tegur "Ne Yati ke?"~ wehhh, ne akulah~!! cuma aku malas jekk..

aku manusia yang dasarnya pemalas bila dah dalam keadaan penat semua tu bertambah2 lah kadar kemalasan aku.. dan apabila nasihat diberi saat ne lah aku malas nak terima~ bak kata ton2 (roomate aku) "biaq pi lahhhh"

aku tengah patah hati ne --' kenapa aku patah hati? sebab aku kecewa.. kenapa kecewa? sebab awak punya pasallah~! eh, taklahhh~ aku main2 je.. aku patah hati sebab aku tak sempat nak menulis kat sini banyak2..

dah macam diari dah tempat ne.. satu2nye tempat yang takde orang komen apa yang aku nak cakap apa yang aku nak luahkan.. sebab facebook open sangat n twitter dah ramai yang jumpe~ yes, ade segelintir yang tahu tentang blog ne, setakat 2orang~ takde hal lah..

aku dan hayat terindah, aku rindu kau hayat terindah! takpe, nanti pasti ade masa kita akan sama2 semula.. maaf aku tak sempurna.. aku akan adjust diri semula~ ^^


No comments:

Post a Comment