Saturday, September 8, 2012

we are crying together

ini kisah anak diberi ubat cabut lari
ubat batuk cap ibu dan anak ibu beri
anak minum ubat batuk yang diberi

=.="

sebenarnya ini kisah ukhuwah yang utuh kian runtuh
yang dulunya riang tawa bersama bertukar juraian air mata
yang dulunya bahagia kini terseksa
apakah salahnya?

:'(

sob sob
aku terasa pedihnya
aku turut menitiskan air mata
korang.. aku minta maaf 
so sorry
aku tak sangka korang sedih perit sakit sampai macam tu sekali
korang maaf

buat sahabatku 'Nur Fatin Amirah' 
cikgu kalamku semester lepas
cikgu nahw dan sarfku sem ini
sayang awak sangat
apa yang terjadi antara kalian dengan yang lain
tolong jangan libatkan saya
saya hanya mampu berdoa
doa yang terbaik untuk kalian
jaga diri
jadilah manusia hebat
seperti sekarang dan terus hebat

No comments:

Post a Comment