Monday, September 3, 2012

tbe2 kite sweet :p

الحمد لله رب العالمين :)
Ya Allah, segala puji itu hanya untuk Engkau tiada yang lain

saat ini, terasa macam bahagia sangat. tibe2 terase yang kite ne sweet lah :D
teringat pulak kisah 'manis' oleh Aiman Azlan.. ehehe

tapi xd kaitan pun dengan alam perkahwinan atau percintaan macam dalam cite manis tu.. cume persahabatan yang sweet.. sebenarnye bukan kite, tapi korang :)) happy untuk korang yg sweet~!

selesai satu conversation dengan "kau".. wahh, kesian pulak tengok kau ne :'( sabar jelah ye, be strong~! aku doakan yang terbaik untuk korang okay!

maghrib pon tibe, tengah2 solat jemaah tibe2 handphone berbunyi "kringggggg~!" #eh.. astaghfirullah.. nampak sangat tak khusyuk -_-" after selesai tuu.. cek phone.. owh "dia" text..

"salam, sis tolong forward list meeting hari tu pada "kau" ya."
"wassalam, baiklah~!"

message di-forward..

"terima kasih, tapi aku xtwu pegi ke x sebab "dia" kan xbagi aku pegi"
"same2, tapi aku diarahkan untuk bagi"
"sape yg arahkan?"
#message sending failed -_-" ahhhh~!

.....

tak lame lepas tu azan isya' berkumandang, sementara menunggu azan sebelum tuu, kami para jemaah bertukar-tukar pendapat sesama kami tentang keajaiban al-Quran :)) terasa bahagia bila share opinion and story~ setelah mengimamkan solat fardhu empat rakaat tuu, aku pergi semula ke benda empat segi tepat berwarna putih ungu tuu.. ada message dari "dia"..

"new date for makan2 raya bla bla bla *tolong forward pada "kau" ea..cakap kat dia aku jemput.."
~aku pun dengan bahagianya pergila tebus ganjaran maxis bagi.. hehehe.. #kes malas nak turun beli topup

message forwarded successfully
"Hayati, seriously.. "dia" cakap camtu? terus terang pleaseeeee.. hehehehe"
"seriously, sy hanya mengikut arahan~! ^^ suka lettew.. ahaha"
"alhamdulillah, seriously? "dia" jemput aku?"
"alhamdulillah ^^ yes my a******* h***.. our h*** type that message, ur s******** just paste and forward"
"tarikh meeting2 tu pun die suruh bagi tahu aku ke?"
"truly true"
"alhamdulillah that's a good sign"

....

korang ade chemistry jarak jauh.. perselisihan yg wujud tibe2 nampak sweet bila korang berhubung walaupun aku jadi pengantara.. :D seriously, senang sikit hati ne.. semoga lepas ne, korang maken sweet~!



No comments:

Post a Comment