Friday, September 7, 2012

sing along~

+..seandainya telah Kau catatkan dia milikku..+


*****

semalam, dapat satu mesej dari kakak~ dia kata kakak ipar aku pregnant insya-Allah
saat2 tegang semalam seperti luluh dan senyuman terukir indah sentiasa bersama mesej2 kak wa
next aidilfitri giliran kak wa and abg hud kat rumah jadi bakal tambah 2orang lagi
kesemuanya 18 orang tahun depan! wow~!!
siap dapat pesanan dari kak wa, "cakap kat kakak mu yg sorang tu kawen cepat2"
Ya Allah, pertemukan jodoh yang terbaik buat dirinya,, allahumma amin~

wishing congratulations to abg hud and kak ezy :)
sekali lagi abg hud pulak kata, nak tunggu umie and apis lambat lagi lah
aku mengiyakan sebab hakikat :p
tiba2 kakak ipar aku cakap org yg ats ne senang sikitlah

eh2, why not? ehehe~ 
tiba2 nak nyanyi, seandainya.............

Ya Allah, aku nak kawen~! tapi.. aku nak kakak dan abang aku kawen dulu :)
aku nak tengok mereka bahagia.. aku nak habis study dulu.. aku nak keje dulu.. nak bagi mak ayah hasil pekerjaan aku dulu.. nak belanja adik2 dulu..
kalau seorang doktor nak lamar aku, kena tunggu 6/7 tahun lagi
ya, waktu tu insya-Allah apis and umie dah kawen :)
erk, 6/7 tahun lagi 25/26 plus a doctor? ahaha~ 
berangan2 :p tapi andai Kau catatkan 'dia' milikku akan aku terima dengan senyuman paling indah
doctor ke ustaz ke kerani ke guard ke cikgu ke architect ke engineer ke 
tak kisahlah, yang penting 'dia' imam yang akan tarik aku sama2 ke jannatul firdausi
aku doakan 'kau' yang di sana sedang baik2 saje :) sedang tambah iman sedang tambah amal
sweetkan saya :D saya tau saya tau
jumpa nanti kalau Allah panjangkan umurku
tak kat sini kat sana pon bolehla
bye2 kekasih hati :p


No comments:

Post a Comment