Sunday, October 7, 2012

!@#$%^&*!!!!

LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA
LA LA LA LA LA LA LA LA 2X
لما نستشهد بن روح الجنة

ne lagu kalau ade orang call.. haha
yang menyebabkan roomate dan yang di rumah selalu "ter" nyanyi part lalala tu
hehe

---------------------

tercatat dalam sejarah hidup aku
sem 1, 12'/13' menyaksikan bahawa aku telah ponteng kelas sebanyak 3 kali
!@#$%^&*!!!

astaghfirullahalazim

dan aku rasa akibatnya tak datang kelas tu
sebab aku kena faham sendiri
kena imagine sendiri
political science yang aku tak berapa nak minat
psychology yang perlu pemahaman yang tinggi

tapi alhamdulillah
kalau ada kemahuan kalau ada usaha kat situ Allah bukakan jalan yang terbaik
semalam study sendiri political science
ohh, senang je neh :p
cuma kena banyak hafal je
lagi2 9 scholars tuu

cuma psychology tak sentuh lagi
insya-Allah Allah permudahkan
:D allahumma amin

------------------------

sebenarnya tengah siapkan report dengan Mimi and Qilah
terlupa nak bawak handphone
biarlahh
tak famous takde orang nak call
ahaha
ok bye!



No comments:

Post a Comment