Sunday, October 7, 2012

dua ea! :p

wahai awak yang ada lesung pipit di pipi ^^
hai! (sambil melambai lambai)

comel~!

-----------------

aku ne gila sikit
oops
ada banyaknye jugak.. hehe

aku cepat perasan orangnye :p
maksudnye aku mudah perasan
@.@ macam mane ayat bm ne???

cengginilah
aku senang sangat untuk perasan seseorang tu 
ade lesung pipit ke tak 
dan aku akan tersenyum melihat dia

nak dijadikan cerita
roomate aku termasuk aku 8orang
half of us ade lesung pipit

oh my~!
jealous ==,
tapi comel~ hehe

aku iktiraf mereka2 yang ade lesung pipit automatik tersenarai "so sweet!"
mira, maton, kak mar and seha
korang cute
buat naja, ilham n ain
dont worry korang dah cukup cantik dah ^^

my future half
ade dua lesung pipit ea ^^
kiri satu kanan satu
hahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahhaha

---------------------

gila tol lah hayati abdulhalim ne
p tdoq!!!
nanti ade discussion lah ape lah
selamat malam!

errr~ selamat pagi dunia
salam tahajud
selamat berqiamullail
^^

No comments:

Post a Comment