Saturday, October 20, 2012

no title

aku temui dia dalam diam
dari satu sudut kecil yang aku memandang enteng terhadapnya
apabila terkenangkan pasti aku menggeleng kepala sendiri
sambil tersenyum kerana terfikir bodohnya aku
ada yang kata
jangan pernah sesekali menilai seseorang dari luarnya
tetapi aku tetap menilai dirinya
sungguh aku salah sama sekali
dia bukan yang aku tafsirkan
cukup jelas bukan
dan aku tersenyum sendiri
kerana dia bukan dia ciptaan imaginasiku
malah imaginasi ini jauh menyimpang dari landasan
hari ini aku tersenyum lagi
apabila terkenangkan hal ini

----------------

kadang2 aku tek reti dah nak merepek apa kat sini
sebenarnya aku tulis di sini bukan untuk bacaan sesiapa pun
aku hanya ingin menulis
tapi setelah ramai yang tahu
aku jadi sangat berhati2 ketika menulis
tiada aku yang asli
apepun aku tetap akan potretkan di sini segala kenangan terindah dalam hayat ini
semoga menjadi cebisan ingatan ketika kita semua telah berpisah
terima kasih sahabat2
you are a part of my life


No comments:

Post a Comment