Wednesday, October 24, 2012

sambil gosok mata :p

Hayat Terindah
ini entry terakhir sebelum bercuti
entah aku buka atau tidak semua ne

---------------

sambil menggosok mata yang meminta untuk dipejamkan
bismillahirrahmanirrahim~

sepanjang beberapa bulan di semester 1, 12/13 ini
semua peristiwa tu indah sangat
alhamdulillah

dan semester ini jugalah aku banyak lakarkan di sini
semoga menjadi long-term memory.. hehe

dan semester ini juga aku dapat tahu
segalanya di sebalik tabir

bagaimana kisah kami unfriend kemudian refriend
kisah 389 di pihak sana
kisah 143 yang mengelirukan
dan macam2 lagi
akhirnya terjawab

tapi persoalan baru menjergah minda
OMG tak tahu maknanya
kenapa?
ape kaitan nombor 4?
kata2 sebelum ne semua tu, betul ke?

semua ne buat aku tersenyum sepanjang hari
kerana semuanya indah
tak mampu nak cerita semuanya
mana taknya yang penat jadi indah yang gembira juga indah yang sedih juga indah
yang patah hati juga indah yang busy pun indah yang semua2 pon indahlah takde yang tak indah

-------------------

aku pasang satu harapan
semoga semester depan berjalan dengan baik
24jam yang Allah beri mampu aku manfaatkan dengan baik
baik untuk subjek BAR baik untuk subjek FSCC baik untuk subjek ERT :p
kulluhum fi khair insya-Allah
allahumma amin~

No comments:

Post a Comment