Saturday, October 13, 2012

download

ada yang sedang bernyanyi-nyanyi minta simpati dalam jasad ini
meminta perhatian semenjak tadi
aku tidak menghiraukannya
kerana aku tidak dapat memenuhi permintaannya
kerana aku hanya mempunyai sekeping kertas warna biru
tiada yang kedua atau ketiga
mana mungkin aku mampu memenuhi kehendakmu
aku berdiam semenjak tadi
dan dia terus menyanyi-nyanyi
mahu saja aku tutup mulutnya
payah ne payah sangat

------------------

aku download video 'tell me why' Palestine version
touching kot
tapi persoalan dia tu aku tak mampu nak rungkaikan
i cannot give any reason
sekarang
aku download pulak lagu 'adaMu' by Najwa Latif
aku dah tengok semalam
habis je lagu aku terus tepuk tangan
*self-reflection*
haritu aku mintak tolong kawan aku 
downloadkan lagu 'sahaja aku mencintaiMu' by Du'a
buat santapan rohani ^^

-------------------

kalaulah boleh aku download nasi + ikan + sayur
mesti kenyang kan
so sweet
haha



No comments:

Post a Comment