Sunday, January 27, 2013

Auliya



There someday a moment may change your upcoming days. O Allah, everything you did is the best thing you've decide for me. For the upcoming days, guide me all the way, never let me be alone. I am totally useless without Your love and Your guide. O Allah, ease every obstacles for me. Help me. Please, You're the only one I can put hope to. Show me the right path my Lord. Allahumma ameen~

--------


Auliya <3>

Entahlah anda ini siapa, tapi aku seringkali melihat  bayangan seorang kanak-kanak perempuan melalui namamu itu. Comel ^^ boleh jadi aku jatuh cinta padamu Auliya. Seperti rindu itu bertandang jua. Auliya...



Auliya <3>

Jika engkau seseorang yang bakal aku kasihi sepenuh hati, aku harap kau akan menjadi seorang anak yang solehah. Penyejuk hati umi dan abi. Seandainya, tidak tercatat untukku, jika engkau benar2 ada satu hari nanti, jadilah anak yg taat pada agama. Qurratu a'yun. Auliya...



Auliya <3>

Penentuan perlu dilakukan. Sama ada kita bakal bertemu atau pun tidak. Semuanya terletak pada ya atau tidak. Itu sahaja. Auliya...


--------

Ya Allah, kurniakan aku sesuatu yang Engkau redhai. Allahumma ameen~


No comments:

Post a Comment