Thursday, January 17, 2013

Ignore this but the bottom is precious

Kepada seseorang
Yang aku tak tahu nak kata bagaimana...

Sahabat mungkin
Itukah kita? Kau sahabat aku...
Dan kau pernah kata aku sahabat kau...

Ada sesuatu...
Seringkali kau muncul lagi dalam mainan mimpi
Kau siapa?

Apakah kau
Jelmaan sang iblis?
Aku siapa? Bukan ulama' yang mimpinya benar bukan mainan...

Kau beri kejutan
Setiap kali kau datang.
Kenapa kau cakap macam tu dulu? Dan kenapa hari yang lepas kau lontarkan perkataan itu?

Aku yang banyak berfikirkah atau ini satu kebetulan atau ini takdir?
Sudahlah. Aku terlalu memikirkan hal2 yang bukan2 saja.
Mainan tidur cuma.

------–-----

There someone out there share a video. Nak jerit boleh? Aaaaa!!! Suka2! Gitar! :D melting~

Ehehe, first time dengar live guitar masa form3. Suka guitar. Tapi tak reti main -_-" huduh bunyinye kalau aku yang petik tali2 gitar tuu~

Sebab tu orang yang ada ilmu tu tak sama dengan orang yang tiada ilmu. :) one day, i wish someone could play a peaceful song by using a guitar. Ting ting ting.

Nak download video tu ^^ insyaAllah kalau sempat tak busy nanti. Best!

#pray4me #pray4ummah

No comments:

Post a Comment